Saturday 22 December 2012

Mencari mana salahku..

Assalamualaikum :-)

Hidup kadang2 tidak semua indah,sekejap berada diatas dan juga secara tiba2 berada di bawah..

Aku mencari mana salahku sehingga aku merasakan diri ini terlalu hina..Aku diam dan terus mendiamkan diri seperti insan yang hidupnya sentiasa tersenyum dan tidak pernah mengenal erti  kepayahan dalam menempuh hidup yang dipenuhi dengan masalah..

Aku berfikir lagi adakah aku masih kuat dan mampu untuk pergi jauh dalam hidup ini tanpa sebarang kekuatan dan semangat diri..
Kau hadir dalam diriku yang tidak sempurna dan engkau pergi dengan alasan yang membuatkan diriku tidak yakin lagi untuk menempuh segalannya..

Aku alpa atas pemberian Ilahi yang cukup membuatkan diriku khayal di atas kenikmatan Mu Ya Rabb..Maafkan hamba Mu ini.


No comments:

Post a Comment